mandag 15. august 2011

Beskrivelse for hvordan legge inn link :-)


Jeg har fått ett par spørsmål om hvordan man skal linke :-)
så jeg har prøvd å lage en beskrivelse :-)

Skal du linke til Barneboden
må du velge ett av bildene på bloggen vår :-)
klikk på det - og bare dra bilde over til skjermen din :-) 
da skal det dukke opp ett lite ikon på skjermen din :-)

Så :

1 - Du går inn på utforming
2 - Trykker på velg gadget
3 - velger den som heter Bilde
4 - der det står kobling - skriver du nettaddressen
5 - der det står bilde - velger du : fra datamaskinen og bla gjennom - så finner du bilde på datamaskinen din ( det skal ligge under skrivebord - om det ligger på skjermen din :-)

Håper du forstod noe av beskrivelsen min :-)
jeg er ikke så god til å forklare :-)
Og er noe feil - så si ifra :-)

---

5 kommentarer:

Winkel's Crazy Ideas sa...

Jippi! Da tror jeg jammen jeg fikk til den linken :)! Tusen takk, beskrivelsen var super den :)

Elisabeth Solum sa...

Jeg linket til barneboden nå! :) Registrert?

MindeCaroline sa...

Jeg har linket til Barneboden;);)

Villblomsten sa...

Hei :-)
Da er dere med :-)

Mary sa...

Da har jeg linket til dere